Αθηνάς 12, Αθήνα 105 51
Εταιρεία ΔΙΛΜΑΣ
Για παραγγελίες χονδρικής, τιμολόγιο ή περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Όροι Συναλλαγών
Καλωσορίσατε στον ιστότοπο dilmastools.gr.gr
Η εταιρεία ΔΙΛΜΑΣ Β&Σ Ο.Ε. (ΓΕΜΗ: 2316901000), με έδρα την Αθήνα, Αθηνάς 12 , Τ.Κ. 105 51, τηλ: 2103251581, είναι ιδιοκτήτης του ιστότοπου.
Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους παρακάτω όρους συναλλαγών, που αφορούν στα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις της εταιρείας και των επισκεπτών του ιστότοπου.
Εισαγωγή
H Εταιρεία με επωνυμία “ΔΙΛΜΑΣ Β&Σ Ο.Ε.”, είναι η ιδιοκτήτρια του παρόντος ιστότοπου και στο εξής θα αναφέρεται ως “Εταιρεία”. Οι χρήστες ή επισκέπτες των ιστοσελίδων της Εταιρείας αναφέρονται ως “Πελάτης”, ασχέτως αν προβούν σε παραγγελίες προϊόντων από την Εταιρεία. Οι κάτωθι όροι και προϋποθέσεις θα εφαρμόζονται για την χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος dilmastools.gr. Κάθε χρήστης που εισέρχεται και συναλλάσσεται ή κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους παρακάτω όρους, χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους, οφείλει με ευθύνη του να απόσχει από την επίσκεψη, τη χρήση του ιστότοπου καθώς και από κάθε συναλλαγή ή χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Οι παρακάτω όροι συναλλαγών αποτελούν συνέχεια των όρων χρήσης του ιστότοπου dilmastools.gr, περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
Υποβολή παραγγελίας
Ο Πελάτης μπορεί να αγοράσει τα προϊόντα που εμπορεύεται η Εταιρεία με τους παρακάτω τρόπους:
- Με φυσική παρουσία στην έδρα της Εταιρείας.
- Με τηλεφωνική παραγγελία, ώστε να τα παραλάβει σε μεταγενέστερο χώρο, μετά από συνεννόηση, από το φυσικό κατάστημα ή να αποσταλούν στην διεύθυνση που θα υποδείξει με την ανάλογη επιβάρυνση.
- Με καταχώριση ηλεκτρονικής παραγγελίας στο ιστότοπο dilmastools.gr και παραλαβή από το φυσικό κατάστημα ή αποστολή στην διεύθυνση του, με την ανάλογη επιβάρυνση.
Ειδικότερα για τις ηλεκτρονικές παραγγελίες / αγορές ο Πελάτης πρέπει να ακολουθήσει τη διαδικασία εγγραφής στο ηλεκτρονικό κατάστημα που περιγράφεται παρακάτω, ώστε εν συνεχεία να αναγνωρίζεται και να ταυτοποιείται από το κατάστημα, για λόγους ασφαλείας των συναλλαγών του. Ηλεκτρονική παραγγελία / αγορά μπορεί πάντως να πραγματοποιηθεί και χωρίς την εγγραφή χρήστη.
Με την περιήγηση στις ιστοσελίδες ο Πελάτης έχει την δυνατότητα να προσθέτει στο «Καλάθι αγορών», τα προϊόντα και τις ποσότητες που επιθυμεί. Οποιαδήποτε στιγμή μπορεί να αφαιρέσει προϊόντα από τα καλάθι, να αλλάξει τις ποσότητες ή να προσθέσει νέα. Οι αλλαγές που πραγματοποιεί ο Πελάτης στα περιεχόμενα του καλαθιού δεν είναι δεσμευτικές για τον ίδιο, ούτε για την Εταιρεία. Πριν από την οριστική υποβολή της παραγγελίας στον Πελάτη γνωστοποιούνται οι αναφερόμενοι σε αυτό το έγγραφο όροι της πώλησης και ο Πελάτης για τη διαβίβαση της παραγγελίας του, δηλώνει προηγουμένως με τη σήμανση της ένδειξης «Έχω διαβάσει και συμφωνώ με τους όρους και προϋποθέσεις του ιστότοπου» ότι ρητά έλαβε γνώση και δέχεται τους Όρους Χρήσης, την Πολιτική Απορρήτου, την Πολιτική Cookies και τους κάτωθι Όρους συναλλαγών:
- Ο Πελάτης έχει την ευθύνη για την επιλογή των προϊόντων που καλύπτουν τις ανάγκες του, για το σκοπό αυτό οφείλει να ελέγξει προσεκτικά τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που παρήγγειλε όπως αυτά περιγράφονται στις σελίδες του καταστήματος και προκύπτουν από τη χρήση των σχετικών συνδέσμων στην ηλεκτρονική παραγγελία του, τους οποίους οφείλει να χρησιμοποιήσει για να ελέγξει κάθε σχετικό χαρακτηριστικό, πριν από τη οριστικοποίηση της παραγγελίας ώστε να μη διατηρεί καμία αμφιβολία για τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες των υπό παραγγελία προϊόντων. Η παράλειψη του Πελάτη να ενημερωθεί επαρκώς δεν βαρύνει σε καμία περίπτωση την Εταιρεία, αλλά αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του Πελάτη.
- Η συνολική τιμή των προϊόντων της παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένων του Φ.Π.Α. και κάθε άλλο τέλος, όπως στην παραγγελία αποτυπώνονται και όλες οι πρόσθετες επιβαρύνσεις αποστολής, παράδοσης ή ταχυδρομείου (επίσης υπολογίζονται στο σώμα της παραγγελίας) και κάθε άλλη δαπάνη. Όταν αυτές οι επιβαρύνσεις δεν μπορούν ευλόγως να υπολογιστούν εκ των προτέρων, το γεγονός ότι μπορεί να απαιτηθούν τέτοιες πρόσθετες επιβαρύνσεις επίσης γνωστοποιείται στο σώμα της παραγγελίας και ο πελάτης οφείλει να λάβει γνώση πριν από τη οριστικοποίηση.
- Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων στην ηλεκτρονική σελίδα κάθε προϊόντος είναι πάντοτε οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται δηλαδή ο αναλογών Φ.Π.Α.) και ισχύουν για πώληση από το ηλεκτρονικό κατάστημα και παράδοση των προϊόντων με αποστολή στον πελάτη αλλά και για πώληση με παραλαβή από το φυσικό κατάστημα. Οι τιμές στη ιστοσελίδα παρουσίασης κάθε προϊόντος, δεν συμπεριλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής ή αντικαταβολής, τα οποία υπολογίζονται εν συνεχεία στην σελίδα της παραγγελίας με βάση τους σχετικούς κανόνες χρέωσης.
- Σε περίπτωση που τα έξοδα αποστολής, δεν μπορούν ευλόγως να υπολογιστούν εκ των προτέρων λόγω της ιδιαιτερότητας του τόπου παράδοσης, δηλώνεται η επιφύλαξη για πρόσθετη επιβάρυνση εξόδων αποστολής στο κείμενο της παραγγελίας και αυτά υπολογίζονται και γνωστοποιούνται στον πελάτη και ζητείται η αποδοχή εκ μέρους του, μέχρι την τελική αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της Εταιρείας, με τηλεφωνική επικοινωνία.
Ακύρωση παραγγελίας
Η εκ μέρους του Πελάτη ακύρωση της παραγγελίας του, γίνεται δεκτή μόνο εφόσον δεν έχει το είδος ακόμα τιμολογηθεί και δοθεί προς αποστολή εκ μέρους της Εταιρείας. Η ακύρωση γίνεται μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (email) προς την Εταιρεία εκ μέρους του πελάτη δηλώνοντας τα ακριβή στοιχεία της παραγγελίας του. Η ακύρωση δεν επέρχεται αν δεν αποσταλεί σχετική επιβεβαίωση εκ μέρους της Εταιρείας με ηλεκτρονική αλληλογραφία προς τον πελάτη.
Σε περίπτωση που ο Πελάτης πριν από την εκ μέρους του δήλωση ακύρωσης έχει καταβάλει την αξία της παραγγελίας του και η Εταιρεία, έχει ήδη εισπράξει, τότε η Εταιρεία οφείλει μέσα σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να επιστρέψει στον Πελάτη την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που αυτός επέσπευσε την καταβολή της. Αλλιώς σε περίπτωση που έχει δοθεί εντολή πληρωμής εκ μέρους του Πελάτη, αλλά τα χρήματα δεν έχουν εισπραχθεί από την Εταιρεία (όπως στην περίπτωση εντολής χρέωσης πιστωτικής κάρτας όταν όμως η Τράπεζα δεν έχει ακόμα καταβάλει το τίμημα στην Εταιρεία), τότε η Εταιρεία υποχρεούται εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών να επισπεύσει κάθε απαραίτητη ενέργεια και δήλωση προς κάθε αρμόδιο φορέα (Τράπεζα) για τη γνωστοποίηση της ακύρωσης της παραγγελίας και την υποχρέωση απόδοσης του ποσού στον Πελάτη. Στην περίπτωση αυτή η Εταιρεία θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της και η αναίρεση κάθε χρέωσης θα γίνει με βάση τους όρους της σύμβασης που συνδέει τον Πελάτη με τον τρίτο αυτό φορέα (Τράπεζα) και η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη σχετικά με το χρόνο επιστροφής ή αντιλογισμού κάθε σχετικής χρέωσης.
Τρόποι πληρωμής
Η παραγγελία του Πελάτη ολοκληρώνεται με την επιλογή του τρόπου παραλαβής και του τρόπου πληρωμής.
Παραλαβή από κατάστημα
Ο Πελάτης μπορεί να επιλέξει να παραλάβει ο ίδιος τα προϊόντα της παραγγελίας του από το φυσικό κατάστημα, σε αυτή την περίπτωση μπορεί να εξοφλήσει:
- Με μετρητά στο ταμείο του καταστήματος
- Μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των VISA, MASTERCARD, MAESTRO, DINERS, DISCOVER και χρήση POS.
Αποστολή στον πελάτη
Στην περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει την αποστολή των προϊόντων (υπάρχει χρέωση ανάλογα την περιοχή) στη διεύθυνση που θα δηλώσει, μπορεί να εξοφλήσει:
- Με αντικαταβολή την ώρα της παραλαβής και με την ανάλογη επιβάρυνση (εξαιρείται η αποστολή με πρακτορείο μεταφορών).
- Μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των VISA, MASTERCARD, MAESTRO, DINERS, DISCOVER.
Σημειώστε ότι σε αυτή την περίπτωση πρέπει να ολοκληρωθεί η χρέωση της κάρτας για να ολοκληρωθεί η παραγγελία.

Ασφάλεια συναλλαγών
Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών “Nexi e-Commerce” της Nexi Payments Greece S.A. και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.
Τρόποι αποστολής και χρεώσεις.
Για την σωστή καταχώριση μιας παραγγελίας και τον υπολογισμό του κόστους αποστολής των προϊόντων ο Πελάτης οφείλει να συμπληρώσει σωστά τα στοιχεία παράδοσης, Ονοματεπώνυμο, email, τηλέφωνο, διεύθυνση, πόλη, Τ.Κ. & περιφέρεια.
Η Εταιρεία παραδίδει ή αποστέλλει τα προϊόντα που παραγγέλθηκαν με τους παρακάτω τρόπους:
Εντός Αττικής
Δεν περιλαμβάνεται απομακρυσμένη ή νησιωτική Αττική όπως: Σαλαμίνα, Κύθηρα, Πόρος, Αίγινα, Ύδρα, Σπέτες, Μέθανα.
- Με εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) και κόστος ανάλογο με το βάρος και τον όγκο των προϊόντων. Το κόστος εμφανίζεται στη σελίδα του «Ταμείου» όπου πραγματοποιείται ο τελικός υπολογισμός τις αξίας των προϊόντων, της αποστολής και του τρόπου πληρωμής.
- Με παραλαβή από το φυσικό κατάστημα, χωρίς κόστος αποστολής.
Εκτός Αττικής & Απομακρυσμένη ή Νησιωτική Αττική
- Με εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) και κόστος ανάλογο με το βάρος και τον όγκο των προϊόντων. Το κόστος εμφανίζεται στη σελίδα του «Ταμείου» όπου πραγματοποιείται ο τελικός υπολογισμός τις αξίας των προϊόντων, της αποστολής και του τρόπου πληρωμής.
- Με παραλαβή από το φυσικό κατάστημα, χωρίς κόστος αποστολής.
- Με πρακτορείο μεταφορών και κόστος ανάλογο με το βάρος και τον όγκο των προϊόντων, σύμφωνα με τις χρεώσεις του πρακτορείου μεταφορών. Το κόστος μεταφοράς βαρύνει τον Πελάτη και καταβάλλεται στο πρακτορείο μεταφορών κατά την παραλαβή. Τα προϊόντα αποστέλλονται, αφού προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πελάτη. Ο Πελάτης μπορεί να μας υποδείξει το πρακτορείο της επιλογής του για να παραδώσουμε εκεί τα προϊόντα ή να αναλάβουμε να στείλουμε τα προϊόντα με συνεργαζόμενο πρακτορείο. Η Εταιρεία στην σελίδα «Ταμείου» θα χρεώσει τον πελάτη 3€ (τρία ευρώ) και το υπόλοιπο κόστος μεταφοράς θα το καταβάλει ο Πελάτης στην μεταφορική εταιρεία κατά την παραλαβή. Με αυτό τον τρόπο αποστολής δεν υπάρχει η δυνατότητα εξόφλησης με αντικαταβολή.
Επιστροφές Προϊόντων
Δικαίωμα υπαναχώρησης
Εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των προϊόντων της παραγγελίας ο Πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης.
Η υπαναχώρηση είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση. Ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν αμεταχείριστο, ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν συσκευασμένα στην αρχική συσκευασία και σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Εταιρεία για την αποστολή του είδους σε αυτόν, τα έξοδα αντικαταβολής εφόσον υπάρχουν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων.
Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή ηλεκτρονικά και η Εταιρεία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε.
Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση, με δικά του έξοδα και ευθύνη.
Η επιστροφή των χρημάτων στον Πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση που η αγορά εξοφλήθηκε με χρέωση χρεωστικής / πιστωτικής κάρτας ως εξής: η Εταιρεία υποχρεούται να επισπεύσει κάθε απαραίτητη ενέργεια και δήλωση προς κάθε αρμόδιο φορέα (Τράπεζα) για τη γνωστοποίηση της ακύρωσης της παραγγελίας και την υποχρέωση απόδοσης του ποσού στον Πελάτη. Στην περίπτωση αυτή η Εταιρεία θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της και η αναίρεση κάθε χρέωσης θα γίνει με βάση τους όρους της σύμβασης που συνδέει τον Πελάτη με τον τρίτο αυτό φορέα (Τράπεζα) και η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη σχετικά με το χρόνο επιστροφής ή αντιλογισμού κάθε σχετικής χρέωσης.
Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή του τιμήματος θα γίνεται με επιστροφή, από το ταμείο του φυσικού καταστήματος.
Λανθασμένη αποστολή προϊόντων
Σε περίπτωση που η Εταιρεία αποστείλει στον Πελάτη διαφορετικά προϊόντα από αυτά που καταχωρήθηκαν στην ηλεκτρονική παραγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας έτσι ώστε να σας δώσουμε πληροφορίες για την ταχύτερη λύση του προβλήματος. Συνοπτικά, σε αυτή την περίπτωση θα αποστείλετε τα προϊόντα στην Εταιρεία, με την παραλαβή ακολουθεί ο τυπικός έλεγχος και η Εταιρεία αποστέλλει εκ νέου τα σωστά προϊόντα. Όλα τα έξοδα μεταφοράς προς και από την Εταιρεία, επιβαρύνουν απόλυτα την Εταιρεία. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει το προϊόν που επιθυμεί ο Πελάτης και δεν επιλέξει την αντικατάσταση με άλλο. Η Εταιρεία θα προχωρήσει άμεσα στην επιστροφή του τιμήματος. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι μαζί με το προϊόν να επιστραφεί και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς.
Παραλαβή ελαττωματικών προϊόντων
Σε περίπτωση που ο Πελάτης παραλάβει προϊόντα που καταστράφηκαν κατά την μεταφορά ή είναι ελαττωματικά από την κατασκευή τους, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας έτσι ώστε να σας δώσουμε πληροφορίες για την ταχύτερη λύση του προβλήματος. Συνοπτικά, σε αυτή την περίπτωση θα αποστείλετε τα προϊόντα στην Εταιρεία, με την παραλαβή ακολουθεί ο τυπικός έλεγχος και η Εταιρεία αποστέλλει εκ νέου τα σωστά προϊόντα. Όλα τα έξοδα μεταφοράς προς και από την Εταιρεία, επιβαρύνουν απόλυτα την Εταιρεία. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει το προϊόν που επιθυμεί ο Πελάτης και δεν επιλέξει την αντικατάσταση με άλλο. Η Εταιρεία θα προχωρήσει άμεσα στην επιστροφή του τιμήματος. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι μαζί με το προϊόν να επιστραφεί και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς.